Home » , , » Çikolatalı süt sevenlere müjde; İÇİM ÇİKOLATALI GÜNLÜK SÜT

Çikolatalı süt sevenlere müjde; İÇİM ÇİKOLATALI GÜNLÜK SÜT

Written By Unknown on 18 Aralık 2016 Pazar | 18:46

 
 Büyük küçük demeden herkesin severek içtiği çikolatalı süte İçim'den devrim niteliğinde bir hareket geldi! Benim de vazgeçemediğim çikolatalı süt, artık cam şişede günlük süt olarak karşımızda. Bir diğer özelliği ise gerçek çikolata ve günlük sütten oluşması.
 
  Ben bir çikolatalı süt sever olarak reklamlarda bu ürünü gördüğümde çok sevindim. Hemen alıp denemeliyim diye bir düşünce oluştu ki hemen satın alıp denedim. Tadı diğer çikolatalı sütleri geçecek kadar lezzetli. Çikolata aroması değilde gerçek çikolata tadını alabiliyorsunuz diyeyim size. Kendini çikolatalı süt içmeye adamış biri olarak size rahatça bunu söyleyebilirim.
  Ambalaj olarak çok tatlı 500 ml cam şişelerde tasarlanmış. Sütünüz bittikten sonra bu cam şişelere su doldurup su şişesi olarak rahatça kullanabilirsiniz. Güvenin bana ben bu şekilde kullanıyorum ve çok sevimli duruyor.


 İçim meyveli süt sevenleri de unutmamış ve gerçek çilek püresini kullanarak çilekli seçeneğini de sunuyor.
  Bir çikolatalı süt gurmesi olarak söylüyorum herkesin denemesi gereken bir tat.
  
SHARE

About Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder