Adı Farklı Tadı Farklı; DANİSSİMO

Written By Unknown on 5 Ocak 2017 Perşembe | 09:07

Aramıza Hoşgeldin Danissimo

Meyveli yoğurt seven herkese taptaze bir müjdem var!  Raflarda kendimi kaybettiğim sırada, gözüme yeni bir ürün çarptı. Çok taze ve güzel bir pakete sahip meyveli yoğurt olduğu her halinden belli bir şey ama adı ne bunun? Derken, 1-2-3. denemede başardım. DANİSSİMO. Çok mu aramışlar ? Özel bir anlamı mı var? Bilemiyorum Altan bilemiyorum...  Çünkü internette hiç bir bilgi yok yeni ürünümüze ait. Öyle ki Danone'nin kendi sitesinde dahi izine rastlanamadı. Çoğunlukla Almanya gibi Avrupa ülkelerinde satışı gerçekleştiren meyveli yoğurdu muhtemelen Türkiye'ye  limited edition alarak sürdüler. Hadi haber veremediniz, bir reklam çekseydiniz de eleştirseydik diyorum ve ürüne geri dönüyorum.





Tam Yağlı Homojen Yoğurt Hem De Meyveli ?!


Danissimo'nun iki çeşidi mevcut biri elma ve kivi parçacıklı diğeri ise kırmızı meyve parçacıklı. Açıkçası elma ve kivi parçalı olanın lezzetini sevdim. Yoğurt ve yeşil elma gayet uyumlu bir ikili. Kiviye gelince o olmasa da olur kategorisinde. Kırmızı meyve aromalı yoğurt ise neredeyse her markada mevcut zaten, Tadının da diğerlerinden bir farkı olduğunu düşünmüyorum. Şahsen ürünü lezzetli bulsam da fiyatını hak etmeyen bir ürün. 2 lira civarında bir fiyata sahip olan Danissimo porsiyon olarak bana bir hayli ufak geldi. Bununla beraber sürekli diyet ürün peşinde koşan ve ara öğünlerde yoğurt tüketmek için çabalayan biri olarak içindekiler kısmına bir göz attım. E ne göreyim Danissimo bildiğin tam yağlı homojen yoğurt çıktı. Ben de Quark gibi jinglelı bir ürün sanmıştım. Sanırım Danissimo benim için hayal kırıklığı olmuş. Yazdıkça fark ediyorum da bir hayli beklentilerimin altında. Bu  yüzden bizimle değilsin Danissimo, hoşça kal. 




SHARE

About Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder