Home » , , , » ETİ CRAX Ailesine Yeni Bir Lezzet: Kıvrımlı Ketçaplı Çubuk Kraker!

ETİ CRAX Ailesine Yeni Bir Lezzet: Kıvrımlı Ketçaplı Çubuk Kraker!

Written By Unknown on 8 Ocak 2017 Pazar | 10:44

Eti'nin efsane olmuş lezzetlerinden Crax Çubuk Kraterlerini denemeyenimiz  kalmamıştır. Baharatlısından tutun peynirlisine kadar çeşitli tatları bulunmaktadır. Yine bir gün markette gezerken bir baktım ki yeni bir çeşidi çıkmış.Yeni ürün  Eti Crax Kıvrımlı Ketçaplı olarak geçiyor. Bende ne yaptım hemen size yazmak için alıp denedim.

Baştan söylemeliyim ki paketin içinden sadece toplasan 5 tane yememişimdir. Tadı, kıvamı ve şekli tamamen değişmiş. Önceki Crax çeşitlerinin yoğun tadı ve çıtırlığından eser yok. Ben ketçabın tadını zor aldım. Krakerin kıvamı eski ürünlerindeki çıtırlığını kaybedip sert bir ürün olmuş. Kısacası ben tadından memnun kalmadım.
Ambalaj konusuna gelmiş olursak, ambalaj olarak büyük ve küçük boyutları bulunmakta. Ambalajın rengi canlı bir sarı olduğu için rafta kolayca göze çarpıyor. Büyük boyunun  1.25 TL  gibi makul bir fiyatı var.
Bu yeni lezzet için bir de reklam filmi çekmişler. Reklamda iki genç sessiz sinema oynarmış gibi marketlere gidip ürünü konuşmadan anlatmaya çalışıyorlar. 2, 3 tane marketten sonra onları anlayan bir marketçi abimiz çıkıyor. Reklamda yeni lezzeti ketçaplı olmasından ziyade şeklinin kıvrımlı olması daha ön planda gibi geldi bana.
Uzun lafın kısası dostlarım ben bu yeni Crax'ı beğenmedim. Eski ürünlerini yemeye devam edeceğim. Size gidip yemeyin diyemem. Ben katçaplı atıştırmalık severim diyorsanız gidin bir deneyin sonuca siz karar verin. Bana da haber verin :)
SHARE

About Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder