Home » , , , » Zıtları yaşayanlara!

Zıtları yaşayanlara!

Written By Unknown on 19 Aralık 2016 Pazartesi | 12:23

   Tuzlu soslu mısır ve çikolata yepyeni bir çikolata deneyimi için buluştu. Yeni Eti Zaga, zıtları yaşayanlara! Demiş keşke demeseymiş; keşke olmasaymış. Sırf bu yazıyı yazabilmek için denediğim denerken diş sağlığımı tehlikeye attığım ürün.
                      
                                

   Çikolatanın ziyan olmasındaki en büyük faktörlerden biri de Eti Zaga. Kadınların hışmına ne zaman uğrayacak diye merakla beklemekte olduğum çikolatamsı oluşum. Paketi elime aldığımda heyecanlanmadım değil. Sonuçta yeni bir tat deneyecektim ki daha ısıramadan pişman oldum; ‘’ısıramadan’’ tuğla gibi bir şeydi paketten çıkan. Isıtıp tekrar denedim ama içine nüfuz edemedim yine. Uzun süren bir inatlaşmanın ardından bir lokma almıştım ki o da ne OLMAMIŞ Eti Bey bu sefer olmamış. Ama şimdilerde muadili bulunmadığından ve merak uyandırdığından alıcısını illa ki bulacaktır.

   Görünüş olarak çok hoş olsa da tat olarak sınıfta kalan lezzet(!) hakkındaki yorumlar da pek iç açıcı görünmüyor. Niş Pazar ürünü olarak hayatında başarılar diliyoruz Eti ZAGA… 

                               
SHARE

About Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder