Home » , , » Sütaş, meyveli yoğurt serisine vişneyi ekledi!!

Sütaş, meyveli yoğurt serisine vişneyi ekledi!!

Written By Unknown on 19 Aralık 2016 Pazartesi | 12:52

  •  Sade yağurdu hiç bir zaman tek başına tüketemem. Bu yüzden markette gezinirken meyveli yoğurtlara sürekli elim gider. Bu meyveli yoğurtların başını çeşitliliği bakımından Sütaş çekiyor. Çilekli, şeftali kayısılı, orman meyveli olmak üzere 3 çeşidi bulunmakta. Bunlara ek olarak limonlu ve vişneli eklemişler. Ben sizler için vişneli olanını denedim.

  •   Açıkçası tadı, tatlı ve ekşi arasına sıkışmış mayhoş dediğimiz bir tat olmuş. İçinde gerçek vişne parçacıkları var ama o mayhoş tat yüzünden o vişne tadını alamadım. Ekşi ve tatlı bir araya gelince öyle, muhteşem vazgeçemeyeceğimiz bir tat olmamış. Bir daha alır mıyım diye sorarsanız size diğer çeşitlerini tercih ederim derim. Ben bu vişneli yoğurt olayını sevmedim ama siz vişne severim diyorsanız damak tadınıza uyup uymadığını görmek için denemenizi tavsiye ederim.
  •    Reklam olarak Sütaş meşhur meyveli yoğurtlarına 2 tane yeni tat eklemiş fakat reklam yapma zahmetine girmemiş ya da gerek duymamış. Bence yarattığı yeni tatlardan kendide emin değil. Bende markette gezip rafları kurcalamasam farketmezdim açıkcası.
  • Ambalajında ise küçük ayrıntı olarak  'Yenilenen lezzet' olarak belirtmişler. 
  • Benden sınıfta kalan  vişneli yoğurt  umarım sizin damak tadınıza uyar. Uymazsa da sıkmayın canınızı biz sizin için yeni abur cuburlar deneyeceğiz.
SHARE

About Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder