Reklamına bakacak olursak; önce ritmik bir şekilde KEY-FİN-CE sesi ve çikolata görünür. Ardından güzel bir kadın, Keyf'ince Bol Sütlü'nün yanından geçip gider ve elindeki kumandanın tuşuna nazikçe basarak müziği başlatır. Salonun içinde neşeyle dönüp, camdan dışarı tatlı bir bakış atan oyuncu, çikolatasını yiyecek olmanın verdiği mutlulukla ve heyecanla olsa gerek çikolataya bir avcının avına yaklaştığı gibi emin ama yavaş adımlarla ilerler. Ardından inceliğine vurgu yaparak göz hizasında gösterir ve sonra mutluluklar tatlışlıklar... Başarılı mı? Ürünün özelliğini vurgulaması ve dikkat çekmesi açısından başarılı. Fakat yaratıcılık? Ürünün yaratıcılığı kadar yaratıcılık içermeyen bir reklam olduğu kanısındayım.
Son olarak da internetten yaptığım araştırmaya değineyim. Yani öyle akademik bir şey değil de sözlüklerde insanlar nasıl yorumlar yapmış merak ettim. Ürün hedef kitle tarafından gayet beğenilmiş. Üstelik çantada bulundurmak ve tatlı krizine girildiği an açıp bitirmelik 27 gramlık ufacık tasarlanmış pakedi de baya sevilmiş. Ben başarılı bir ürün oldu diyorum. Sanki reklamını yapıyormuşum gibi bir yazı oldu ama henüz o aşamaya gelemedik, ilerde belki 😇 (dermişim) 😄 Her neyse demem o ki; Olsa da yesek!
0 yorum :
Yorum Gönder